COMUNICADO OFICIAL DA RFGF: A Xunta aproba os protocolos da RFGF, que activa as competicións autonómicas

A Xunta aprobou os protocolos da RFGF, que despois de nove meses de parón activa as competicións de ámbito autonómico de maneira progresiva

NOTA INFORMATIVA: A RFGF PREPARA O MELLOR AGASALLO DE NADAL: A VOLTA DO FÚTBOL E DO FÚTBOL SALA AUTONÓMICO LOGO DE NOVE MESES DE PARÓN.  A Xunta aprobou o Protocolo para a actividade futbolística federativa con contacto e a Real Federación Galega de Fútbol activa as competicións segundo un plan de desescalada dividido en tres niveis As categorías sénior (masculina e feminina) e a liga galega xuvenil de fútbol deberán realizar un test Covid cada 14 días. Todas as demais categorías de fútbol base e todas as competicións de fútbol sala e gaélico deberán adestrar e xogar con máscaraAs primeiras competicións activadas, sempre que o permita a situación sanitaria, son: Preferente, Primeira Galicia, Primeira Galega Feminina e as ligas galegas de xuvenís, cadetes, infantís e alevín

Pódese consultar a información completa na páxina da Real Federación Galega de Fútbol, no seguinte link: